Δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας
Πως μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει το οποίο θα εμφανίζει αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει (μέγεθος, χρώμα, κωδικός) καθώς επίσης και τον αναγνωριστικό αριθμό της παραγγελίας σας “Η παραγγελία σας #1000xxxxx”.
Σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε αυτό τον κωδικό για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
Στη συνέχεια όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη να αποχωρήσει από τις εγκαταστάσεις μας, θα παραλάβετε ένα δεύτερο email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, με τα στοιχεία αποστολής, δηλαδή, με ποια μεταφορική ή εταιρία courier απεστάλλει η παραγγελία, και τον αριθμό παρακολούθησής της (tracking number) όπου δύναται να υπάρχει, ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε τη πορεία των προϊόντων σας προς εσάς.
Η απόδειξη ή το τιμολόγιο της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί μαζί με το πακέτο που θα σας παραδώσει η μεταφορική ή εταιρία courier.
Τι να κάνω αν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Αν μετά από κάποιο λογικό χρονικό διάστημα δεν έχετε παραλάβει το δέμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Σταύρος Καζακίδης Α.Ε. στο 2310 472 137 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail στο company@kazakidis.gr.