Τρόποι αποστολής για Ελλάδα

1. Παράδοση στον χώρο σας

Οι παραγγελίες αποστέλλονται είτε με ίδια μέσα, είτε με συνεργαζόμενη εταιρία courier και η παραλαβή τους θα πρέπει να γίνεται από το ίδιο πρόσωπο που έχει κάνει την παραγγελία. Σε περίπτωση απουσίας μπορείτε να ορίσετε να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο, το οποίο θα πρέπει κατά την παράδοση της παραγγελίας να επιδείξει πιστοποιητικό ταυτότητας και να υπογράψει το δελτίο παραλαβής του μεταφορέα.

Για αγορές έως 99,99€ τα έξοδα των μεταφορικών ανέρχονται σε 5€.

Για αγορές άνω των 100€ δεν υπάρχει πρόσθετη επιβάρυνση μεταφορικών.

Για υπερμεγέθη προϊόντα ή παραγγελίες ιδιαίτερα μεγάλου βάρους η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρία και για την παράδοσή τους θα προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση.

Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει η εταιρεία μας την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά, οπότε αν διαπιστωθεί κάποια απώλεια ή ζημιά θα πρέπει να μας το αναφέρετε εντός 24 ωρών. Ο χρόνος παράδοσης από την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας είναι 2-10 ημέρες εργάσιμες ανάλογα σε ποια περιοχή θέλετε να αποσταλεί. Σας ενημερώνουμε ότι ο χρόνος παράδοσης μετράει απο την ημέρα εξόφλησης της παραγγελίας σας.

2. Αποστολή της παραγγελίας με μεταφορική εταιρία της επιλογής σας

Αν επιθυμείτε να σταλεί η παραγγελία σας με μεταφορική της επιλογής σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε και να μας δώσετε όλα τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρείας που επιθυμείτε.

Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά συμβεί κατά την μεταφορά. Την πλήρη ευθύνη την αναλαμβάνετε εσείς και η μεταφορική εταιρεία που επιλέξατε.

3. Παραλαβή από το κατάστημα

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα εντός 24ώρου εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα.

Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνετε εσείς την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά.

Γενικοί όροι περι αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας kazakidis.gr.

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει γραπτός στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail) της εταιρείας company@kazakidis.gr.  Η  Σταύρος Καζακίδης ΑΕ, επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας, και είναι το πολύ εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός εξήντα (60) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρία Σταύρος Καζακίδης ΑΕ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις εξήντα (60) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Αλλιώς σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των εξήντα (60) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η εταιρεία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των εξήντα (60) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την εταιρία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.